.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استقبال بي نظير گردشگران نوروزي از مازندران

معاون گردشگري سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري مازندران يكي از راه هاي تحقق منويات مقام معظم رهبري را معرفي اماكن مذهبي، تاريخي و جاذبه هاي تفريحي و توريستي كشور عنوان كرد و گفت: بايد براي عمل به فرمايشات مقام معظم رهبري يك برنامه ريزي مدون و موثر انجام داد.

به گزارش خبرنگار شمال نيوز، معاون گردشگري سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري مازندران در گفتگو با خبرنگاران مستقر در ستاد تسهيلات سفر گفت: استان مازندارن به دليل وجود شاخصه هاي گردشگري مكان مناسبي براي اقامت گردشگران نوروزي است و به همين دليل استقبال مسافران نوروزي از مازندران بي نظير بوده است .

نقي كلانتري افزود: با توجه به محدوديت سوخت وسايل نقليه و مديريت آن توسط مسافران نوروزي نزديك ترين مسافت براي تعطيلات نوروزي استان مازندران است.

وي اظهار داشت: پيش بيني شده است نوروز امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته افزايش بيشتري از حيث ورودي مسافر داشته باشيم كه اين مسئله در طول 5 روز اول تعطيلات نوروزي خود را نشان داده است.

كلانتري با اشاره به افزايش 40 درصدي ورود گردشگران نوروزي نسبت به سال گذشته گفت: ورود مسافران نوروزي به مازندران تا اين لحظه داراي يك ركورد خيلي خوب در سطح كشور است.

وي با اشاره به اينكه بيشترين ورود مسافر از استان تهران و استان هاي همجوار به استان مازندران است،خاطرنشان كرد: بيشترين ورود مسافران نوروزي در منطقه غرب مازندران از شهرستان رامسر تا شهرستان بابلسر بوده است.

وي ادامه داد: مجموعه تاريخي فرح آباد ساري، بقعه ميربزرگ آمل و عباس آباد بهشهر بيشترين بازديدكننده را از حيث بازديد از امكان تاريخي و تله كابين نمك آبرود و رامسر بيشترين بازديدكننده را از لحاظ توريستي و تفريحي داشته اند.

كلانتري گفت:100درصد از هتل، كمپينگ، متل، ويلاي استيجاري، مدارس و چادرهاي اسكان موقت كه براي اسكان يك شب 630 هزار نفر مهيا گرديد، اشغال شده است.

وي به منويات مقام معظم رهبري در سال جديد اشاره كرد و گفت: در سال جهاد اقتصادي همه بايد دست به دست هم دهيم تا بتوانيم فرامين رهبري معظم انقلاب را خصوصا در صنعت گردشگري محقق كنيم.

وي يكي از راه هاي تحقق منويات مقام معظم رهبري را معرفي اماكن مذهبي، تاريخي و جاذبه هاي تفريحي و توريستي كشور عنوان كرد و گفت: بايد براي عمل به فرامين مقام معظم رهبري يك برنامه ريزي مدون و موثر انجام داد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.15 seconds.